MIS ON MINUPAKK.EE?

Kellele on minupakk.ee mõeldud?
Minupakk.ee on mõeldud eelkõige kaasaegsele ja kiire elutempoga inimesele, kellele meeldib oma ostud sooritada läbi e-poodide.
Kui sulle tuleb vähemalt üks alltoodud väide või küsimus tuttav ette, siis on minupakk.ee kindlasti just sinule mõeldud:

  • Ma ju ei tea, kus ma siis olen või mida ma teen, kui kuller tuleb pakki tooma…
  • Kas tellida oma pakk koju või kontorisse?
  • Mis päeval mu pakk kohale jõuab?
  • Mis kell kuller mu pakiga tuleb?
  • Mis saab siis, kui mind pole kodus, kui kuller tuleb?
  • Mis saab siis, kui ma tellin paki kontorisse, aga olen plaaninud just paki saabumise päeval kodukontoris olla?
  • Mis mu pakist siis saab, kui ma olen toimetuse päeval puhkusel ning linnast üldse ära?

 

Mis lahendusi minupakk.ee minule täpsemalt pakub?

Minupakk.ee on DPD uudne veebipõhine lahendus, mis on loodud lähtuvalt sinu kui meie kliendi vajadustest saada oma pakk kätte just sulle sobival ajal ja sobivast kohast ning seda ka juhul, kui esialgne eelistus on muutunud.

  • Kui pakk on juba teel sinuni ning oled saanud teavituse infoga, et kuller tuleb täna nt 13:00-14:00 vahel, saad kaardilt jälgida, mitu peatust on kulleril veel enne sinuni jõudmist teha.
  • Kui algselt määratud paki kätte toimetamise koht sulle enam ei sobi, saad selle suunata teisele aadressile või Pickup pakiautomaati/pakipoodi.
  • Kui sulle ei sobi paki kätte toimetamiseks määratud aeg, saad selle lihtsasti ära muuta.
  • Kui oled üldse ümber mõelnud paki saamise soovi, on sellest võimalik keelduda enne kui kuller sellega sinuni jõuab.
  • Lisaks eeltoodule leiad minupakk.ee-st info paki saatja ja saaja andmete ja paki saabumise aja kohta.

 

SISSELOGIMINE

 

Kuidas ma saan minupakk.ee keskkonda sisse logida?
Minupakk.ee keskkonda sisse logimiseks on 3 moodust:

  • Otselingi abil, mis saadetakse SMSi või emaili teavitusega paki saabumisest
  • Pakinumbri ja SMS koodiga – sisesta need www.minupakk.ee avalehel. Unikaalne SMS koodi saad samuti SMSi või emaili teel hiljemalt paki saabumise hommikul.
  • Postiindeksi ja pakiteatise numbriga – sisesta need www.minupakk.ee avalehel.

Miks ma ei saa sisse logida?

  • Iga paki kohta genereeritakse eraldi sisse logimise otselink ja SMS kood. Veendu, et sisestatud andmed on seotud just selle pakiga, mille kohta infot vaadata ja muudatusi teha soovid.
  • Sisse logimine on võimalik kuni 3 päeva peale paki kätte toimetamist. Veendu, et see aeg ei ole ületatud.

 

MUUDATUSED

 

Mis hetkeni ma võin pakile muudatusi teha?
Kõiki muudatusi saad teha seni, kuni pakk ei ole veel sinuni jõudnud.

Mitu muudatust ma võin kokku teha?
Kokku on lubatud teha kuni 2 muudatust paki kohta.

 

PAKI KÄTTE TOIMETAMISE AJA MUUTMINE

 

Mul ei ole võimalik pakki vastu võtta lähipäevadel. Mitu päeva võin paki kättesaamist edasi lükata?
Paki kättesaamist on võimalik edasi lükata maksimaalselt 10 kalendripäeva. Peale seda tagastatakse pakk saatjale.

Kas ma saan valida ka kindla kellaaja vahemiku paki kätte saamiseks?
See, kas paki kätte toimetamist saab edasi lükata kindlale kellaaja vahemikule oleneb piirkonnast. Täpse valiku, mida sulle sobivas piirkonnas pakutakse, saad teada kuupäeva muudatuse alt. Kui sulle sobivat kellaaja vahemikku ei pakuta, soovitame pakk suunata Pickup pakiautomaati/-poodi. Sealt saad paki kätte just sulle sobival ajal Pickup punkti lahtioleku kellaaegadel.

 

PAKI KÄTTETOIMETAMISE KOHA MUUTMINE

 

Kui ma ei saa pakki vastu võtta algselt määratud asukohas, siis kuhu ma saan paki suunata?
Pakki saad suunata kõikidele riigipiiridesse jäävatele aadressidele, kuhu DPD kullerteenust teostab ning sulle sobivasse Pickup pakiautomaati/-poodi Eestis.

Kui ma muudan paki kätte toimetamise kohta, siis millal ma paki kätte saan?
Paki kätte toimetamise koha muutmisel tuleb arvestada, et suure tõenäosusega jõuab see sinuni järgmisel tööpäeval, kuna uus asukoht ei pruugi jääda algse asukoha kulleri marsruuti.

 

PAKI SUUNAMINE PICKUP PAKIAUTOMAATI/-POODI

 

Mis on Pickup pakiautomaat/-pood?
Pickup pakiautomaatideks/-poodideks nimetatakse kullerfirma DPD pakkide väljastamise ja vastuvõtmise punkte. See teenus on ideaalne kõikidele, kes saadavad aeg-ajalt pakke või teevad oma sisseostud meeleldi läbi e-poodide. Meie Pickup võrgustikku kuulub Eestis rohkem kui 100 ning Baltikumis kokku üle 300 punkti.


Kuidas ma saan teada, et pakk on jõudnud Pickup punkti?
Sinu pakk jõuab Pickup punkti hiljemalt suunamisele järgneval tööpäeval. Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, tuleb sulle teavitus smsi või e-maili teel.

Kuidas ma oma paki Pickup punktist kätte saan?
Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, tuleb sulle teavitus SMS-i või e-kirja teel. Pakiautomaatist paki kätte saamisel saadetakse sulle kaks pin-koodi ning pakipoest paki kätte saamisel üks pin kood.

Pakk väljastatakse PIN-koodialusel, pakipoes PINi puudumisel isikut tõendava dokumendi alusel.

Kui pakipoodi läheb pakile järele sinu sõber või pereliige, siis peab tal lisaks PIN-koodile (selle puudumisel isikut tõendav dokument) kaasas olema ka kättesaadava paki number ning ta peab teadma, kelle nimele pakk saadetud on.

Lunapaki eest saab Pickup pakipoodides tasuda sularahas ning Pickup pakiautomaatides pangakaardiga.

Kui kaua hoiustatakse mu pakke Pickup punktis?
Pakke hoitakse Pickup punktis 7 kalendripäeva. Kui Sa ei ole pakile järgi läinud, saadetakse sulle 3. päeval meeldetuletus ning peale 7. hoiustamise päeva tagastatakse pakk saatjale.

Miks mul puudub valik pakiautomaati/pakipoodi suunamiseks?
Pakiautomaati/-poodi suunamise võimalust ei ole juhul, kui pakk ei ole pakipoe jaoks sobilik.
Maksimaalsed mõõdud 1 paki kohta, mida lubatakse pakiautomaati/-poodi suunata on:
 

 

Kõrgus

Laius

Sügavus

 

XS

8,5 cm

19 cm

61 cm

 

S

8,5 cm

44 cm

61 cm

 

M

18 cm

44 cm

61 cm

 

L

37 cm

44 cm

61 cm

 

 

PAKIST KEELDUMINE


Kas ma saan pakist keelduda veel enne, kui kuller on minuni jõudnud?
Jah, saad küll. Vali rippmenüüst ka keeldumise põhjus ning kinnita oma soov. Me võtame selle koheselt teadmiseks ja saadame paki tagasi saatjale ilma, et me selle sinuni toimetaks.

 

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust või soovid meile tagasisidet anda, siis võta meiega julgelt ühendust.
Sinu tagasiside on meile oluline!